Wednesday 23 October 2013

RAHSIA POKOK CANTIK BUAH LEBAT


Pokok sawit ini merupakan milik salah seorang pelanggan baja dari syarikat kami. Pengurusan ladang yang sangat bagus. Pemilik kebun ini banyak menghabiskan masa di kebun miliknya seluas 4 ekar. Boleh dikatakan 100% kerja kebun dilakukan sendiri.


Pihak kami dimaklumkan oleh pemilik kebun, dia akan membaja setiap bulan dengan kuantiti baja 1 kg/perpokok. Ini bermakna setahun pokok sawit berkenaan memerlukan 12 kg baja.


Pihak kami berasa amat bangga kerana ada kebun milik orang melayu yang diurus dengan baik tanpa bantuan daripada mana-mana pihak. Semuanya hasil titik peluh sendiri. Tahniah dan syabas kepada Pok Mat Lima. Semoga usahanya boleh menjadi contoh kepada pekebun muda yang baru berjinak-jinak dalam bidang pertanian.


Pihak kami akan sentiasa memberi perkhidmatan terbaik dengan membekalkan baja yang berkualiti untuk peningkatan hasil tanaman pekebun kecil. 

Rasanya kami masih baru dalam perniagaan membekalkan baja. Tetapi pihak kami mendapat respon yang baik daripada pekebun-pekebun yang telah menggunakan baja yang dibekalkan. Terima kasih kepada pekebun-pekebun di sekitar kawasan operasi kerana memberi kepercayaan dan sokongan kepada syarikat Golden Rengat Enterprise.

KEPUASAN PELANGGAN, KEUTAMAAN KAMI

No comments:

Post a Comment